Wieberr в Україні: Формування асортименту для мобільної бригади – прикладна задача

Wieberr в Україні: формування асортименту для мобільної бригади – прикладна задача

Хімія для чищення м’яких меблів, килимів, килимових покриттів – це не просто засіб для виведення плям або шампунь. Ні, таке фрагментарне сприйняття було б помилковим. Миючі засоби для чищення текстилю – це філософія. Це філософія формування асортиментного ряду, філософія підходів до застосування, філософія в технологіях.

Чому так?

Насправді, можна було б просто випускати продукти, які вирішують якісь вузькі завдання, однак такий підхід до формування асортименту засобів для прання килимів та чищення м’яких меблів виявився неприйнятний для українського споживача. Спроби були, але всі вони виявилися або зовсім провальними, або частково успішними, і причина в тому що майстер з чищення меблів або очистки килимів хоче мати у своєму наборі миючі засоби «на всі випадки життя» і знати про них так багато, наскільки це взагалі можливо. Його не влаштовує, коли в асортименті виробника є миючі засоби для килимів, але немає засобів для меблів, є шампуні для прання килимів, але немає засобів для виведення плям або шампунів для меблів.

У підсумку виникають вимоги щодо наявності в асортиментному ряді універсальних засобів для виведення плям і засобів для виведення плям спеціальних, наприклад, для видалення стійких плям від жиру, засобів для екстракційної чистки у вигляді порошку для приготування розчину і у вигляді рідини, для екстракційної чистки стійких і сильно брудних або делікатних виробів… Навіть до шампунів для прання килимів в цеху пред’являються різні вимоги залежно від того, який килим і чим він забруднений.

Як результат, будь-який виробник або постачальник стикаються з необхідністю як власне формування широкого асортименту миючих засобів для чищення меблів або прання килимів, так і з необхідністю вироблення цілої концепції:

  • переліку і класифікації завдань, як кажуть маркетологи, болів;
  • переліку продукції для вирішення цих завдань;
  • переліку технологій застосування цих продуктів;
  • списку унікальних особливостей, тобто того, як потрібно позиціювати ці продукти, щоб ті ж фахівці з миття килимів або майстри з чищення меблів не заплуталися в них.

І на кожному етапі доводиться відповідати для самих себе, чому так чи інакше, чим один продукт відрізняється від іншого, яку проблему він вирішує для покупця.

Не став винятком і наш «АртХім».

Сне.Т впорався!

Взявшись за розвиток в Україні торгової марки Wieberr, ми зіткнулися з описаними вище викликами, адже ринок Туреччини, а саме звідти походить Wieberr, сильно відрізняється від українського. І закипіла робота.

Довелося адаптувати описи, адже чомусь в Туреччині до інструкцій і описів відносяться набагато простіше, ніж у нас, тестувати десятки продуктів, з сотень готових рецептур вибирати ті, що потрібні саме нашому споживачеві, пропонувати розробникам правки, розширювати асортимент новими позиціями. Кипіла робота в лабораторіях, паралельно створювався тестовий майданчик, розповсюджувались десятками зразки – все заради розуміння, чи підходить продукт нам, чи підходить продукт нашому покупцеві.

У підсумку, за більш ніж рік роботи, вдалося виробити свою філософію формування асортиментного ряду.

Ми підібрали рецептури шампунів: шампунь для прання масових середньо забруднених килимів, шампунь для прання килимів ручної роботи, шампунь для прання особливо забруднених килимів.

Ми створили засоби для попередньої підготовки м’яких меблів перед екстракційною чисткою і власне засоби для екстракційної чистки. У нас з’явилися рідкі суперконцентрати для екстракції і порошки – ще більш концентровані продукти.

Ми випустили засоби для виведення плям, як може здатися, на всі випадки життя… Але продовжуємо доповнювати їх асортимент.

А наше завдання – створення найбільш широкого, найповнішого, найпродуманішого асортименту засобів для чищення м’яких меблів, засобів для прання килимів.

Плани на майбутнє Wieberr в Україні

Сьогодні прикладною задачею для нашої команди є формування набору для мобільної хімчистки. І знову це не просто засоби для виведення плям, це ціла концепція або філософія.

Зараз ми вже виходимо за рамки випуску конкретного засобу для чищення меблів або килимів. Так, звичайно, вони ще будуть додаватися, це безумовно. Але сьогодні ми вже дивимося на те, що саме повинно входити в набір для чищення меблів. В яких кількостях повинен бути в наборі той чи інший засіб для виведення плям, які інструменти та допоміжні засоби повинні до нього увійти, в якому вигляді це все повинно бути представлено, як це повинно транспортуватися.

Інакше кажучи, ми формуємо «універсальну валізу для хімчистки». Якщо у вас є ідеї стосовно того, що повинно входити в цей набір, як він повинен виглядати і чому, дзвоніть і пишіть нам!

argumentcleaning: